söndag, december 21, 2008

Min nya kärlek

Idag har jag äntligen fått träffa min nya kärlek.
Iz var namnet, men får nog även nämnas som turbohunden. Det var full fart från sekunden han klev innanför dörren.

Har aldrig varit med om maken till hundvalp att vara så orädd. Han har ju bara varit hos sin nya ägare (Fadern) ett dygn (efter en bilresa på drygt 60 mil) och ändå var det full fart.

Så nu har jag golven avdammade i alla fall, samt ett jack i örsnibben efter en sylvass valptand.

Försökte även knäppa lite bilder, men det visade sig vara stört omöjligt tills Fadern lyfte upp honom.

Har i alla fall köpt de sista klapparna idag. Jag har dock en hel del som ännu är oinslagna, men det brukar jag fixa dagen före julafton.

Den kvällen tillbringar jag alltid i min tragiska ensamhet så då brukar jag gå igenom skåp för att se om jag gömt och glömt något. Det har ju faktiskt hänt mer än en gång.

Det värsta är att jag börjar känna mig lite sjuk och det är inte bra. Har ont i halsen och känner mig febrig. Vore så jäkla typiskt eftersom jag är ledig i två veckor.

Nu blir det soffan och besvärjelser mot elaka baciller.

3 kommentarer:

Pz2 sa...

Den är väldigt söt:) (Jag menar den till höger..)

Anonym sa...

Naaaaaaaaawwwwwwww (eller hur är det dom uttrycker sej).
Puss å grattis till lillbrorsan =)

Anonym sa...

Välkommen till mig för en liten utmärkelse:)