lördag, december 06, 2008

Jag som trodde...


...att den här dagen skulle innebära städning, smygsmuttning på glögg och eventuell installation av tvättmaskin. Men så blir det alltså inte.

Jag skiter i att julklapparna, från gårdagens shopping, står ouppackade i sina påsar. Jag skiter i att det ser ut som en hel fläskfarm varit inne och dragit runt på en massa skräp. Jag skiter i att diskhon är överfull.

Jag drar till Karlstad för lite jultraditioner och diverse provsmakningar hos min underbara vän Fröken Källgren.

Spontanitet is the shit!

Städar gör väl tomtenissarna...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, det gör du rätt i ;)

Anonym sa...

Spontant är så himla bra va =)
Mina svettningar går inte över, jag blidde så himla glad att du kommer.
Förresten...hur har du tid å blobba, ska du inte sitta i bilen på väg hit nu...aha, trådlöst å den stationära med i bilen.

Anonym sa...

Kloka kvinnor tar kloka beslut ;)