måndag, december 08, 2008

Det var det


Efter att ha haft en bra helg med ett improviserat besök hos frk Källgren i Karlstad så var jag redo att börja den nya veckan.

Idag var dagen när jag skulle ta tag i allt som hängt över mig som ett ilsket åskmoln.

Det började ganska, bra för att senare resultera i en käftsmäll med total härdsmälta i hjärnan som följd.

Ibland är det nästan värre att vara ledsen för någon annans skull än sin egen.

Det är snart dags att summera detta året och när jag ser tillbaks så tror jag det har det varit mitt näst värsta i livet.

Hur som helst mår jag egentligen bra, men detta år har bjudit på berg och dalar från början till slut. Jag har aldrig varit med om något liknande och jag hoppas verkligen jag slipper det igen.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag. Sörja lite. Röja lite i livet. Schasa iväg lite spöken och börja om igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Detta låter inget vidare.
Men visst ska man fösöka börja om, ta nya tag och djupa antetag. :)
Allt ordnar sig så småningom, trots att det kan kännas en aning segt i början.
Hoppas du får en fin dag!

Anonym sa...

Jag håller helt med dej å har för längesen bestämt mej för å stryka 2008 ur almanackan.

Anonym sa...

efter regn kommer solsken...bla,bla..
Så 2009 kommer bli ett sjujäkla bra år för dig :)