onsdag, maj 28, 2008

Men hur kom dom dit?

Läser i Aftonbladet om en 28-årig kille i Göteborg (släkt Blancken?) som nu åtalats för snatteri.

När han skulle lämna en butik upptäcktes en chokladpenis som stack upp ur hans bakficka.

Han hade även fått med sig en playboykanin. Allt till ett värde av 148 riksdaler.

I rätten säger han att han tänkt ge grejerna i present till sin flickvän.

Jag vill inte va singel. Och även om jag helst håller mig till äkta vara så skulle jag inte ha ett dugg emot en man som ger mig snattade chokladkukar i present.

Men vem är jag att gnälla?
Som ni ser på bilden så växer ju ollonen hej vilt i rabatten härhemma...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, felet är att du inte har studentstressen, det är den som får en att orka hålla igång =)
Snygga blommor förresten!

C.Nilsson sa...

Då skulle Källgren se dem när de står i full blom! *hehe*

Anonym sa...

Japp, Mölndal imorrn! Ah jag ska hälsa :)

Anonym sa...

haha! :)

Jaa fyfan vad gött det har varit.. Känner mig inte någe vidare brun ( skitig ) haha.. Blir solstolen hela dagen idag.. Hoppas allt knallar på för din del.. Trädgården håller i sig? ;)