tisdag, maj 13, 2008

Bort!

Säg den lycka som varar för evigt...

Har haft rätt bra styr på livet ett par veckor och jag har börjat ta tag i saker och fått ett och annat gjort.

Men nu går det neeer!

Bensinkortet avstängt. Kan inte betala räkningen, nåt jävla skitfel med internetbanken som jag måste styra upp idag.
Men till vilken nytta? Datorn funkar ju inte heller.

Vaknade 4 i morse/natt och direkt omöjligt att somna om.

Jobbet suger just nu och jag vill bara trolla bort mig själv och kanske aldrig komma tillbaka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett bra val, då är lyckan evig! :)
Iallafall för mig..
Jadu jag åker vid näset, där är det skit bra! Men det är ju i karlskoga, degerfors vet jag inte?
Vet du vad... Jag tror du var med i min dröm inatt hahahahaha!

Anonym sa...

Äsch.. vad ska jag med körkort till!

Anonym sa...

Ah vafan! Marie var med också haha!:) Ja jag får göra det, helt galen iblan då jag skulle nog kunna behöva lugna ner mig litegrann!:) haha..