tisdag, maj 06, 2008

Lurad


Tänk att man är så lätt att genomskåda i alla fall. Eller så är det helt enkelt så att vissa människor har den egenheten att veta precis hur man ska få andra människor göra det dom inte vill, eller det dom tror att dom inte vill eller kan.

Idag gick det upp för mig att allt detta trädgårdstomtande beror på att en annan människa lurat mig till det.

Naturligtvis för mitt eget bästa (tror jag i alla fall) men fan vad jobbigt det är att vara såhär envis som jag är. Och fan vad irriterande att människan fick rätt!


Visserligen är jag ju väl medveten om hur jag fungerar och jag har verkligen svårt för att pusha mig själv i vissa lägen, men att jag skulle vara såhär lättlurad DET trodde jag inte.

Har inte känt mig så lurad sedan storebröderna fick mig till att suga på Farsans stortå när jag var liten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Med balans menar jag att det börjar räta till sig med det mesta, det är inte massa ups and downs hundra gånger per dag.. :) jag vet inte, det skulle va kul men jag ska se vad som händer här i storstan först!:)

Anonym sa...

Du lyckas alltid få mig att le med dina inlägg haha!
Ja men vafan då har du något att beundra sen resten av sommaren! Förhoppningsvis om det blir en bra en!

Anonym sa...

åhh...tack det finns en gud!!!äntligen nu behöver ja inte va orolig längre.... nu är catti tobaco,tack!!inget mer tomtande än nödvändigt va??
pöss pöss Sandra

C.Nilsson sa...

Jäpp Sandra I´m back! Men bara i morron. Men du behöver INTE köra mig till Folkets Park i Svartå där man kommer in gratis om man har en förälder som betalat - hahaha