måndag, maj 05, 2008

Jag hann

När ska man göra saker om inte i sista sekunden.

Har precis skickat iväg ett sms som förhoppningsvis kommer ge mig 4444 kronor (+ränta) i slutet på juni.

Weiiiii!

Och NEJ ni som får så mycket mer tillbaks behöver inte tala om hur mycket. Jag vill glädjas åt mina fyror.

Visserligen har jag redan öronmärkt hälften, men det går ju till en god sak. Har fixat stuga billigt till semestern.

Funderar på å hyra ut huset till prinzen resten av sommaren. Han verkar ju sugen på trädgårdsarbete.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska betala tillbaka 2000 spänn, sug på den du ;) Tack till Bufab som tagit ut för lite skatt! Wohoo! (Glädjetjut och höga hopp)

C.Nilsson sa...

Aj, aj, aj vad surt. Tänk att det ska vara så svårt för en del att bara läsa rakt av i skattetabellen.

Anonym sa...

Sista sekunden är den bästa sekunden!!
Å du, bli aldrig student, lova. Paniken över att bli sambo med sin far är inget mot den studenter känner =)

Anonym sa...

Fan...ryck upp dig....ge mig pengarna så fixar jag trädgården!!
Ny kubbplan på baksidan kanske?
Som det är nu ser det mer ut som terrängKubb...crossKubb...eller nåt. Fixar gödning idag...okej? 300 kg till gräsmattan...Du får klippa 4 ggr/dag sen. Bra för din "mask"...

C.Nilsson sa...

Men du(m)per...nu såg det riktigt friskt ut i morse. Så jag är nog rätt nöjd när jag tänker efter. Behöver nog ingen gödning (masken vrider sig i ångest)

Anonym sa...

Nja det där med att hyra har vi pratat om, men vadå trägårdsarbete asfalt hade ja tänkt mig mer av...

C.Nilsson sa...

Luuugn Prinzen...snart blir det asfalt eftersom man tjänar så fett med cash på "The Office"