måndag, juni 08, 2009

Work it

Det här var allt en märklig dag, känns som jag inte åstadkommit någonting, men ändå har jag fått en hel del gjort.

Håller som bäst på att tömma ugnen från diverse porslin som jag, min vana trogen, gömt för att lugna mina nerver. Men inom ett par månader så har jag ju äntligen en diskmaskin och jag känner att livet kommer bli sååå mycket lättare då.

Eftersom jag jobbar på ett företag som går mot strömmen så har jag möjlighet att arbeta så mycket jag kan och orkar. Så det har jag bestämt mig för att göra så jag kan leja in någon att slutföra själva installationen av köket.

Jag har nämligen insett att jag nog inte kommer sy ihop det här projektet annars. Familjen består ju mestadels av en skock människor med tummen mitt i näven och själv vill jag bara bestämma hur det ska se ut, smälla igen dörren och komma tillbaks när allt är färdigt.

Så då får jag bita ihop och slita ett tag till, det vore dumt att stressa igång nåt.

1 kommentar:

Fröken Källgren sa...

Vadå, skulle DU stressa igång nåt...