fredag, juni 12, 2009

Det regnar och regnar

Gårdagens krasch i datorn resulterade i att det senaste mailet som kunde återskapas var mottaget den 22 april.
Tur att jag är så duktig så jag skriver ut alla order direkt, annars hade jag suttit jävligt risigt till. Men från och med nu kör vi även backup på mailen. Sent ska syndarna vakna.

Efter att sonen via telefon uppmanat mig att ställa mig vid spisen så fort jag kommit hem, har jag haft 2 blivande tonåringar och en 3-åring på taco-buffé idag.
Lilla trollet var som vanligt bedårande och bestämd, men tyvärr var faster tröttare än vanligt så det blev en hel del slapp i soffan.

När jag fått lite ork så tog vi en promenad upp till GILF:en för att titta på hennes bedårande sonson. En pratglad liten skit som tyvärr gick in i trötthetsstadiet när vi kom dit. Men vad gör väl det, söt som en pralin var han i alla fall.

Hade tänkt se skräckfilm med sonen nu, men han har tydligen nåt roligare för sig. Typ nåt streckgubbeprogram på datorn. Pivo hette det visst.
Betyder inte det öl på tjeckiska?

2 kommentarer:

Fröken Källgren sa...

Va det det fina paraplyet du ville jag skulle se eller???

Jen sa...

GILF.en!? Ahahahah! (min humor är icke som den ska idag) -host-

Pivo har jag ingen aning om vad det betyder...men det vore en aning underligt om de döper ett program för barn till detta.
Men så lever vi i en knasig värld. :P