söndag, juni 21, 2009

Aaarrrggghhhh!!!

Kollade precis min hotmail och hade där ett meddelande från DHL om att jag har ett paket att hämta ut. Antar att det är jeansen jag shoppade häromdagen. De kommer tydligen inte i lådan som de brukar. Nej de har skickat dom till nån jävla korvkiosk i grannbyn!

Hade jag kollat mailen i torsdags så hade jag kunnat hämta ut dom redan då. Men nu måste jag ta mig in till det där jävla stället. Det fina med att skicka efter saker på nätet är ju att man kan plocka ut det härhemma. Inte i nån annan jävla håla!

Har ni hört att jag är förbannad?!

4 kommentarer:

Mange B sa...

Typiskt dessa nya system!

Jen sa...

ha ha ha ha! Fy f'n vad bra! :D
Hur har jag kunnat missa den...dig? :P

Jen sa...

Och ja! Det bestämmer vi här och nu:
Tantvarning är när man har packväskor... :P

Jen sa...

Hur går det med jeansen nu då?
Sitter de? -nyfiken-

Grahamsbullarna är smaskens och chokladkakan gick hem på kalaset igår. :P
Kram