söndag, juni 21, 2009

Jag har så ont i tänderna mamma...

Jag har ont! Jag har sällan ont. Jag hatar att ha ont. Nu har jag, fortfarande, ont i nacken/axlarna, plus att jag fått ont i en tandj***l också.
Det går bra så länge jag inte äter något, men man måste ju käka så nu gör det bara ont, ont, ont.

Gick ut vid middagstid med föresatsen att klippa häcken så den slipper blockera hela gatan här utanför. Men jag hann bara halvvägs innan himlen öppnades och regnet formligen började hälla ner.

Så nu blir det en eftermiddag i soffan. Kanske gör jag även ett röj härinne, kanske inte. Har ju modstriologin (som inte är någon trilogi eftersom Blancken missat bränna ner den första filmen) att se färdigt på. Har ju somnat 3 gånger så nu hoppas jag det lyckas.

Det är inget kul att blogga med tandvärk. Det gör ont, ont, ont.

1 kommentar:

Fröken Källgren sa...

Allt går att överleva utom en sak...tandvärk.
Å nu till mej, hur, hur, HUR??
Puss & Kram