onsdag, juni 10, 2009

Så nära

Idag har jag insett att det nog inte blir någon resa till solen under min sommarsemester.
Hade tänkt att åka å hälsa på Johannes som jobbar på Mallorca tills september och jag hittade en Ryanair-tripp för endast 1300 spänn!


Upprymd som en halvhysterika, kastade jag mig på telefonen och ringde J. Men, men, som vanligt blev jag brädad av Barcelona.

Han hade tagit ledigt större delen av den veckan jag tänkt åka ner. Eftersom jag är något begränsad av tidsperioden jag har att spela med under mina 4 veckor så får jag nog acceptera en sommar härhemma.

Men jag har ju alltid Tyskland att se fram emot. I och för sig är det ju mest jobb, men nåt ölhak i München ska man väl kunna hinna med.

Nä, jag får nog kanske satsa på att göra köket nu istället för till hösten. I morron ska jag snacka offert med en snickare i alla fall.

Peace on you!

1 kommentar:

Jen sa...

Åhh en sommar utomlands vore att föredra även här.
Men tyvärr blir det inte roligare än ett par veckor i stugan med all mygg och bromsar.

Kram