fredag, juni 12, 2009

Den la av

Jag gissar att allt resultaten av den senaste veckans hårdköra på jobbet har börjat visa sig nu.
Igår kraschade min dator. Disken (eller vad det nu var) var tydligen glödhet och behövde kylas ner. Jag vet inte riktigt hur det gick, men världensbästadataPeter höll på att jobba med den när jag susade hem igår.

Åkte raka spåret och köpte mig en hamburgare och sen la jag mig för att ta igen hela veckans förlorade vila och jag vaknade först för en halvtimma sen.

Vet inte om datasnillet lyckades fixa allting. Han hade tydligen varit här med mina jobbnycklar, men då sussade jag så gott, så jag pratade aldrig med honom.

För övrigt ser jag fram emot en lugn och skön helg. Ligger ju lite efter med hushållsarbete och annat och eftersom det inte ser ut att bli något vidare väder denna helg så passar det ju ypperligt att ta tag i allt.

Nu ska jag dra på lite java och mysa runt här innan det är dags för jobbet.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen : Fredag = Bästedan!

2 kommentarer:

Mange B sa...

Tjopp! Jag håller med dig att fredagen är den bästa dagen, hur det än är... Bloggen kommer att komma igång igen, kanske man inte skall ha så höga krav på sig själv eller andra :-)! Nu är det helg i alla fall och det är skönt!

Nice weekend

Mange B

Jen sa...

Ohh ja! Fredag är bäst! :D
Hoppas att datorn återhämtar sig..
och du med. :)

Självklart får du och alla andra äta vad ni vill för min del.
Jag kan bara "påpeka" (tjata 10 ggr om dan om man frågar min mor) att det borde göras ekologiskt. :P

Ha en fin kväll nu! Kram