onsdag, juni 17, 2009

Snart är det i morron

Fadern har varit här när jag jobbat och klippt gräsmattan och trimmat bort en massa ogräs. Första gången på fem år som han erbjuder sig att hjälpa mig med något och jag är helt otroligt tacksam.

Kanske tyckte han lite synd om mig, eller så kanske han ville återgälda alla gånger jag hjälpt honom. Otaliga hundvaktstimmar, tapetval, gardininköp, strykning och att alltid ställa upp med minsta möjliga varsel.

Har ju jobbat en hel del den här veckan så planen var att ta tag i trädgården i morron, men tack vare Fadern så är det nu alltså avklarat.

Om det inte regnar i morron så ska jag klippa häcken och dricka Kikki-festis.

2 kommentarer:

Mange B sa...

Du har det med din far som jag har det med min far :-)!

Lena sa...

Klippa häcken (rumpan) och dricka festis låter festligt värre! :)

Go och glad midsommar på dig!
Hoppas du slipper regn och rusk och kan plocka sju sorters växtlighet och drömma om prinsar. :)