lördag, juni 13, 2009

En liten undran

Hur är det egentligen ställt när man:

Kommer ihop sig med en konstruktör (hans fel givetvis) och blir så förbannad så man tar sitt pick och pack och kompar ut 45 minuter före hemgång?.

Och... väl ute i bilen kommer på att man ska ha med sig en bunt med jobb hem, går tillbaka in och stöter ihop med samme konstruktör. Svarar på några frågor, känner hur vreden lägger sig, sätter sig framför skärmen och börjar jobba.

Sitter en stund och kommer på att man är utstämplad. Stämplar in och avslutar sedan dagen med ett leende på läpparna.

Har jag på tok för hetsigt temprament, eller är jag bara helt dum i huvudet?

4 kommentarer:

Fröken Källgren sa...

Äh, vi konstaterade ju igår att du helt enkelt är kvinna =)

Jen sa...

Gahh! Jag tror banne mig att hela min kommentar försvann när jag skulle publicera. -mutter-

Nåväl, dum är du då inte.
Hetsig däremot...kanske.
Men å andra sidan så är vi alla kvinnor en aning hetsiga. :P

Rävboa låter vidrigt...:/
Själv skulle jag köpa en ny väska häromdan, men eftersom jag inte vill ha skinn och utbudet av tyg var lika med noll,
så kom jag hem med en....virkad!?
Jag kan numera klassa mig som hippie! -suck-
Jag har däremot inte vågat använda den än...-fegis som jag är-

Mange B sa...

Vågar jag hålla med Fröken Källgren ;-)?

Nice kväll på er

Pz2 sa...

Så du tillhör också de temperamentsfulla kvinnorna ;)