tisdag, maj 12, 2009

Shiny happy people

Jaha då var man uppe med tuppen igen då, redo för en ny dag.
04.45 slog jag upp mina blå och jag har ingen aning om när jag somnade. Givetvis skedde det i soffan, men jag känner mig ändå helt utvilad.

Har hunnit leta musik på Spotify som frk Källgren var så gullig och skickade över till mig igår. Givetvis blev det bottennapp på första sökningen, men nu har jag hittat en hel del gamla godingar som jag mappat upp.

Å så har jag hunnit duscha, platta håret, brygga kaffe och surfa. Oj, vad man hinner när man kliver upp i ottan.

Hoppas på att denna dagen går snabbt och inte innefattar någon övertid. Sonen är på övernattning med klassen och ikväll bjuds det på grillat så jag hoppas jag hinner åka dit.

Nu ska jag göra ett ryck med fejset också. Spackla över sprickorna och måla på ett glatt leende.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Mange B sa...

Härligt med morrnar och grillat! Stressigt jobb eller? Sprickor i ansiktet låter skrämmande och förenat med smärta :-)!

Ha en bra dag!!

Mange B

Jen sa...

Wow! Du hinner då bra mycket på morgonen.
Själv får jag vara glad om jag ens hinner sörpla en kopp kaffe.
Mina sprickor skulle behöva filas bort, så djupt rotade som de är. :/
Hoppas du slipper övertiden och kan få grillat ikväll. :)

Några tulpaner vill jag icke se...
-mutter-