fredag, maj 15, 2009

Ett riktigt riv

Vaknade som vanligt alldeles för tidigt i morse så jag tog och chockade kroppen genom att stämpla in på jobbet 06.00.

Hade en extremt bra dag och fick mycket gjort så jag tyckte jag kunde pysa hemåt klockan 12.

Ett litet stopp för inköp av förnödenheter och sen raka spåret hem för att måla utemöblerna.
Stolarna är färdiga så det var soffan och bordet som skulle fixas idag så nu återstår endast en strykning till och så är det klart.

Hann även med att klippa nästan hela gräsmattan, bara lillplätten på framsidan kvar.
Så nu kan jag med gott samvete njuta av min mellanöl och titta på körsbärsträdet som blommar så fint.
(Kolla Jen!)

2 kommentarer:

Jen sa...

Ohh ja! Vackraste blommorna på våren! :D
Önskar jag hade ett själv att stoltsera med. :/

Hoppas du får en fin fin kväll!
:)
Och kom ihåg: Bojkotta Eurovision song Contest! :P Kram

Mange B sa...

Snyggt! Det är bara bäst med egen trädgård, på sommaren ;-)!