onsdag, maj 20, 2009

Lost and found

I lördags natt, eller om det var i söndags morse, fick jag under pågående festligheter, för mig att jag skulle visa mitt fina kök som jag har uppritat i datorn. Men döm om min förvåning (och irritation) när jag endast fick upp en startsida med ett helt tomt rum. Inga skåp. Ingen spis. Inget vinställ.

Jag och min enda vän i världen satt och petade lite med det sista i förra veckan så jag antog att jag på något sätt dabbat mig och missat att spara eller nåt.

Så nu hade jag tänkt att rita upp det igen eftersom jag ändå vaknat alldeles för tidigt. Och medans jag letade upp filen så insåg jag att jag under rusdryckernas inverkan varit inne på helt fel sida. Allt fanns visst kvar.

Nog för att jag egentligen borde hålla mig borta från datorer i nyktert tillstånd så borde det vara nolltolerans för mig under pågående överkonsumering.

Idag är det jobb med tidig hemgång och sen ledig i 4 hela dagar! Det enda jag har inplanerat är ett besök hos Ikea för att beställa köket, sen är jag All Yours.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter att du varit på IKEA kommer du väl hit på fika???? omvägen blir inte så lång. /Svägerskan

Issie sa...

Nee dom har inte hittat honom än.. haha! :)