torsdag, maj 07, 2009

Måste man så måste man

Jag är så nöjd med mig själv idag.

Gick hem tidigare för att ta tag i alla mina måsten som tynger ner axlarna mina.

Men på vägen hem fick jag reda på att Therese var hemma på besök så jag struntade i måstena och åkte för att träffa henne.

Efter några timmars umgänge bar det iväg hemåt och jag hade fortfarande ork över till måstena och nu är det en halvtimma sen jag avklarade det sista.
Fy fasen vad skönt det känns! Ingen ångest som gnager mig och ingen skada skedd på något plan.

Nu ska jag bara njuta av att vara helt ledig i helgen - utan en massa måsten.

5 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Så ska det låta! :)

Jen sa...

Ahh, precis rätt attityd! :)
Här ska det slappas med...Lovely!

Pz2 sa...

Härligt att ha den känslan inför helgen!

Lena sa...

Vad härligt! Finns inget underbarare än att ha en hel helg till förfogande utan en massa måsten.

Hoppas du njuter till fullo nu! :)

Mange B sa...

Så hade ni hallooweenparty istället för att jobba idag???

:-D Mange B