torsdag, maj 14, 2009

Natt och dag

Tycker det är ganska bra gjort av mig att kunna vända på dygnet trots att jag bara jobbar dagtid.
Igår skulle jag bara ta en powernap efter jobbet och vaknade två inatt! Givetvis var jag lika trött när jag kom hem idag, men det blev bara en liten nap, lite jobb och lite TV.

Har ritat färdigt mitt Ikea kök, bara pyttejusteringar kvar som jag måste ta hjälp med.
Så, förhoppningsvis, får jag tummen ur arslet nästa vecka och åker in och fixar det.

Vet inte riktigt när projektet ska dras igång, men det lutar åt hösten, eller i alla fall augusti. Eller ja...vi får se. Ger mig sjutton på att jag inte kan låta bli när alla kartonger väl står här i källaren.

Nu blir det Scrubs innan jag förhoppningsvis somnar.

2 kommentarer:

Mange B sa...

Tjopp! Var glad för att du inte har hela armen i arslet som jag har, får inget gjort...

Ha en bra dag i alla fall, trots tummen ;-)!

Mange B

Jen sa...

Woho! Scrubs är väl ändå en av de bästa serierna genom tiderna!? :D
Kul med köket...klart man inte kan låta bli något sådant upphetsande. ;)