söndag, maj 17, 2009

Nattkubb

Söndagskväll och jag är för ovanlighetens skull mycket nöjd med helgen trots att jag ännu inte avslutat gräsklippningen.

Gårdagen gick i fixarens tecken och jag lade sista handen vid trädgårdsmöblerna så nu finns inte en gnutta färg kvar i burken.

Sen blev det grilla och öla och bara må gott. Sen kan jag väl idag kanske inte se nödvändigheten i att dra igång ett kubbspel halv två på natten. Men just då kändes det bara så rätt.

Avslutade festligheterna när solen gått upp, men inte tillstymmelse till dagen-efter-känslor.

Nu ska jag bara slappa ända tills i morron bitti.

2 kommentarer:

Mange B sa...

Tjenis! Tänk vad bloggarna man läser kan prägla ens liv :-)! Träffa en som kände dig inatt (i drömmen)... Vi bara stod där och snackade bloggar så nämnde jag lakritsfantomen och någon annan blogg! Varför jag hade en sån dröm fattar jag inte, kusliga saker :-D!

Ha det gött



Mange B

Jen sa...

ha ha! kubb mitt i natten låter skoj! :D
Den tanken fattade jag direkt! :P