fredag, juli 31, 2009

He made my day

Jaha, då har Tant Catti gjort debut som festivalbesökare. Dock endast som endagsbesökare, men ändå.

I grannstaden arrangeras denna vecka festival med en hel del kända artister. Eftersom jag insett att jag inte skulle orka springa på festival i 4 dagar så köpte jag inget festivalpass, men inför gårdagen fanns inga ursäkter när Thåström skulle äntra scenen.

Gårdagskvällens konsert var en höjdare. En riktig kanonkonsert! Går inte att jämföra med den jag såg i mars månad och att det sedan var utomhus gör ju allting mycket mera magiskt.
Skit samma att folk säger att han tonat ner sig, för visst har han det, men det är fan ingen dålig musik som spelas. Lycklig är ordet som kommer upp i min hjärna när jag tänker på spelningen.

För övrigt är jag extremt uttråkad just nu. Ingen film att se och på TV visas bara skit, skit och skit.

1 kommentar:

Jen sa...

Åhh Thåström! Lyckliga du! :)

Ha ha! En restresa kan vara att föredra så du får badat lite. ;)