onsdag, juli 29, 2009

5 saker

För att få fart på mitt lata bloggararsle så antar jag nu utmaningen från Jen.

5 saker i mitt kylskåp
Diverse halvfulla glasburkar innehållande allt från syltlök till oliver
1 styck bag in box (kärleksfullt omnämnd som Kikki-festis)
Grönsaker
Öl
Parfym

5 saker i min frys
Nötfärs
Kyckling på längden och tvären
Is till drinken och is i onödan
Förra årets sista kantareller som jag nu kan sluta snåla på
Ett paket kräftor


5 saker i min handväska
Hårsnoddar
Studsboll ( ! )
Ostronkort till Londons tunnelbana
Skräp som jag inte vill slänga på gatan
Pass

5 saker i min garderob (har endast en garderob som delas med sonens bråte)
Handdukar
Extratäcken (välkommen!)
Dinosaurier
Kläder som inte hör hemma någonstans
Mammas brudklänning

5 saker i mitt badrumsskåp (har inget sådant, men 3 lådor fulla med bråte)
2 paket slingmedel
Hudvårdsprodukter
Bandage
Tatueringsplåster
Rakblad

Jag utmanar alla och ingen

2 kommentarer:

Mange B sa...

Hello Fantomen!
Vad är tatueringsplåster :-O???
Duntäcke?

Jen sa...

Ha ha! Härliga listor. :P
Men varför parfym i kylen?
Något städknep jag missat igen?
(syftar på disk i ugnen)
:P