måndag, juli 20, 2009

Oförberedd

Jaha ja, så var det måndag. I morron åker vi till London och jag har förberett precis ingenting in i minsta detalj.

Var på banken och skulle hämta ut lite pund som jag hade beställt, men hoppsan vilken överraskning det blev när det visade sig att inga pundare hade dykt upp idag. Fick robba banken på den få sekiner de hade och hoppas på att det hinner komma innan det bär iväg i morron.

Mer saker på att-göra-listan idag är:

* Fylla på spolarvätska ifall det eventuellt skulle vara regnigt när vi åker till flygplatsen i morron.

* Boka hotellfrukost. Har av snålhet inte gjort det, men har insett att det nog är ganska smart att göra det i alla fall.

* Checka in online. Det slog mig igår att sånt måste göras så det är bara att åka ner till jobbet där det i alla fall finns en skrivare.

* Packa. Det kommer definitivt att bli lättpackat nu när man inte behöver bekymra sig över någon party-outfit. Dock bekymrar väderprognosen som visar allt mellan +14 och +24 grader.

Sen återstår nog en massa saker som jag kommer att bli varse om att jag glömt när jag redan sitter på planet.

2 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

hoppas du får en underbar resa... TA MIG MEEEEEED!!!!!!

Anonym sa...

Du har ju haft hela helgen på dej att greja...vi kanske gjorde fel som prioriterade mjölk drink ar framför allt vettigt =)