onsdag, juli 08, 2009

Snabbis

Chockar kroppen med att vara pigg och alert redan klockan fem på morronen.
Duschar och piffar kroppen, pluggar in musik i öronen och tar en promenad till jobbet.
Det har ju inte hänt sen...ja det måste varit nångång när bilen var trasig.

Men givetvis är det inte själva arbetet som drar. Har ju surfabstinens så det kliar i hela kroppen, så nu sitter jag här i min barack med en stor kopp java och tänker ägna mig åt lite catch-up i en halvtimma.

Blir nog till att skumma igenom det mesta, men förhoppningsvis har jag nya grejer till hemdatorn idag så jag kan komma in på banan igen.

Fredag = bästedan, som jag brukar säga och denna fredag som kommer vankas det fyra välbehövliga semesterveckor. Eller ja...tydligen så måste jag tumma lite på den fjärde veckan, men det kommer naturligtvis att kosta -hehe.

Ha en bra dag allihopa. Det ser ut att bli solsken hela dagen.

3 kommentarer:

Mange B sa...

Morrning! Det är ju härligt med en promenad, IBLAND :-)! Jag har problem med att komma in på din sida ibland, den stoppar när den håller på att ladda, vet du om fler har det problemet?

Ha en bra dag!

Mange B

Jen sa...

Skönt med en uppfriskande morgonpromenad. :)
Imorn däremot önskar jag att jag slapp gå till jobbet.
De har utlovat rejäla störtskurar
och jag ska trippa 1,5 km med 2 vovvar på morgonen. Urk!

Anonym sa...

Äntligarsäntligen bara en dag kvar!!!
Längtar efter å komma å hälsa på dej å gräsmattan =)
Puss (höll på å skriva piss)