tisdag, juli 21, 2009

Kaos

Här råder nu total förvirring. Har ingen aning om vad jag egentligen packat för mina tre dagar, men klart är att det inte finns ett enda par jeans utan endast kjolar, klänningar och allt möjligt annat som sitter uppe på kroppen med resår.

Kabinväskan som var avsedd för handbagage har bytts ut mot en ryggsäck och jag hoppas vi klarar oss med detta.
Ska ju inte bedriva någon överdriven shopping, men ett par skor (eller två) borde man väl hitta och en liiiiten, liiiiten väska (eller två)

Vi inviger vår semesterresa ikväll med en tur i London Eye, så tänk på oss ikväll när vi står där å gottar oss ikväll.

På återseende.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar tripp nu.
Å jag sköter mitt uppdrag dödsseriöst... ;)
Puss

Pz2 sa...

Hoppas du har en härlig semester=)

Lena sa...

Ha en härlig resa. Hoppas du hittar mycket trevligt att shoppa. :D

Jen sa...

Ha det så super nu!
Och när du kommer hem kan du få ta dig an min utmaning. :)
Kram