tisdag, juli 21, 2009

Go´nattdate

Det gick inte att beställa fruktost via nätet fick jag reda på när jag ringde tidigare idag, så det blir till att fixa det på plats istället.

Spolarvatten får jag väl fylla på i morron (om jag kommer ihåg)

Har i alla fall fixat det viktigaste på listan: Incheckningen.

Ja, jag har ju packat lite också. Verkar som London kommer bjuda på ett par dagar regn så jag har till och med packat paraply.

Hemskt att säga, men jag känner mig dåligt motiverad med dessa förberedelser trots att jag ser fram emot resan jättemycket.

Förmodligen hänger det ihop med att inte ett klädesplagg sitter som det gjorde för ett halvår sedan.

Sonen kom hem från sin far idag och undrade förvånat om Bechmed (Fredrika) och jag hade LAN:at, eftersom båda datorerna stod bredvid varandra på vardagsrumsbordet.
Han anar inte hur nära rätt han hade. Mafia Wars på Fejsboken är beroendeframkallande!

Vidare har lillpôjken skaffat sig en tjej. Hon heter: "Lovisa, nånting med U, jag kan inte uttala det." Så nu piper det konstant i mobilen när han inte sitter vid MSN.

Nej, nu tror jag att det får bli natten i Nilssons casa. Får lösa det sista i morron. Måste ju bestämma vilka väskor jag ska ta med mig (förutom resväskorna) och det tar ju sin lilla tid det med.

1 kommentar:

Mange B sa...

Låter kanon med en resa nu, om det så bara är till england! Hoppas ni får en trevlig tripp i alla fall! Tala om för sonen att det kostar plenty att messa därifrån ;-)!

Hepps

Mange B