torsdag, juli 16, 2009

06.45

Det tar sig med sömnen. Snart har jag utvecklats till vilken sjusovare som helst.

Tittar ut genom fönstret och känner ett litet styng av besvikelse - det är helt igenmulet.
Det får inte vara mulet. Inte idag. Idag är det en hel dag (o)planerad som är tänkt att innehålla en hel del alkohol.

Fröken Källgren har uttryckt en önskan om att få komma och ligga i min trädgård och dricka vin en hel dag och visst får hon väl det. Själv känner jag mest att drinkar känns mest rätt och jag vet en söt tjej som inte är helt svårövertalad.

Så dagen idag kommer spenderas i sakta mak. Piffa till det värsta här i hemmet, byta lakan och hitta på nån god maträtt att bjuda på.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jordgubbar å vin är enligt mej en maträtt =)
Puss å ses snart!!!!!!!!!

Anonym sa...

Å jordgubbar å drinkar är lyxmiddag...

Mange B sa...

Får jag också komma? Jag tar med vin själv :-)!

MB

Jen sa...

Ohh underbart! :)
Jag är oxå rätt söt enligt vissa...
innebär det att även jag kan dyka upp?
-smile, blink, blink-

Pz2 sa...

Det låter som du har en skön semester=) Det där med sovmornar tar sig så småning om...jag har haft sommarlov länge nu så jag sover till åtta (!) Dä du ;)

Jen sa...

God förmiddag!
Jag måste erkänna en sak...
jag skulle bett om lov, men på något sätt så missade jag det. Hrm. :/
Jag har länkat dig på bloggen och har då använt en bit av din sida i bilden. Sorry!
Hoppas det går bra, annars så säg till så tar jag bort med en gång.
Många fjäskande kramar, Jen