onsdag, juli 29, 2009

Nej, Mange...

...inga duntäcken här. Om man har en liten kille, vilket jag hade för några år sedan, så vill ju killen ha kuliga plåster. Och vad kan vara kuligare än ett plåster som är som en tatuering?

Helt transparenta och mönster i form av flames, lejon, ormar, ja, och så var det några mer tjejiga motiv också. Säg bara till så skickar jag de som är kvar. Alternativt går du ner i gåsapågens handel där dom säkert också finns att köpa. Annars kan du ju beställa här. Dock lite flashigare än mina, men kanske lite kuligare för en lite större kille.

Hade ju tänkt att bjussa på lite semesterbilder, men eftersom denna blogg blev ett svar på Mange:s kommentar, så får det bli ett nytt inlägg med bilderna.

2 kommentarer:

Jen sa...

Ha ha ha! "Flashigare som är kuligare för en större kille.."
Jag tror definitivt att han vill ha sådana. ;)
Om inte annat blev jag sugen, då de är billigare än en äkta. :)

Mange B sa...

Aaaaaaaa, Tack snälla! Ett helt inlägg tillägnat en kille som mig ;-)! Men nu vet jag vad det är och vid närmre eftertanke visste jag nog det innan och jag tror till och med jag har sådana här också :-D! Angående duntäcken så är det ett bra val, det är bättre med syntet!

Tack igen och ha det bäst!

Mange B