lördag, mars 14, 2009

Lördag

Just nu är jag oduglig på att uppdatera, men säger jag bloggtorka så slutar ni väl läsa. Ibland går det inflation i det ordet.

Sitter och smuttar på lite rött innan det är dags att gå och umgås med tjejerna. Schlagerkväll blir det. Har ju inte följt melodifestivalen så det ska faktiskt bli kul att höra alla bidrag.

Annars är jag heligt förbannad på min mobil som har fått för sig att leva sitt eget liv. I och för sig är det väl ingen panik med det för ingen prins ringer ju för det.

Rivstartade dagen med badminton. En riktig genomkörare blev det så jag var alldeles matt i kroppen efteråt. Så skönt, och i morron tror jag faktiskt det kommer vankas träningsvärk.

Har käkat lite för mycket av den cayenne-kryddade salamin igen så jag har ett magknip som kommer och går. Tänk att jag aldrig lär mig.

Nu ska jag surfa vidare in på 3:s hemsida å se hur jag bär mig åt för att vidarekoppla min oumbärliga mobil.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: