fredag, mars 13, 2009

Fredag

Äntligen är bästadagen här. Först jobba och göra lite nytta, sen tidig hemgång och bara vara ledig.

Gårdagen spenderades hemma hos en gammal kompis som jag inte umgåtts med på flera år och det var verkligen jättetrevligt.
Det visade sig att hon sitter och knåpar ihop smycken därhemma, vilket resulterade i att jag köpte ett halsband, två armband och ett set med små söta vinglasmarkörer.

Förhoppningsvis blir det bio ikväll. A ringde och försökte boka biljetter igår, men det var tydligen upptaget en hel timma, så jag tror att jag lovade att försöka ringa idag.

Annars står det en hel del på tapeten idag känns det som. Många besked att få och mycket att lära.
Men det är väl det som är livet antar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fan är det ? Papphammar, måste kollas upp närmare bestämt.. Jag gillar förövrigt när hon säger " Ja det låter som om det vore mitt fel, men så är det inte"! haha! :)

Pz2 sa...

Jag har lärt mig mobilblogga =)
Det var inte svårt, fast det var tydligen lättast om man har en sony Ericsson och det har jag. Jag tog bara ett foto och tryckte på mer, skicka till blogg. Fick ett svar tillbaka med en webadress och en kod sen var det bara att följa instruktionerna (på svenska).

Hoppas dina försök går lika bra som mitt gjorde i dag=)