fredag, mars 20, 2009

Sleep with me...

Nä, Jen, jag har ingen cymbidymbidum-orkide (eller vad den hette) Endast billiga phallos-snoppsis.
Tror dock jag måste ägna dem lite mera kärlek för just nu ser de inte ut att må bra.

Idag har livet ännu en gång belönat mig med vårkänslor och trots att jag blev tvungen att jobba över några timmar, så åkte jag gladeligen iväg och tvättade bilen.

Tog vägen förbi bolaget innan jag åkte hem så nu är jag laddad. Bara lite blaskevatten och nötter som fattas.

I morron vankas det partaj och nu är jag riktigt sugen. Var ju ett tag sen det begav sig sist.
Tyvärr hade jag även en annan matchvikt när det begav sig sist så nu har jag bara det gamla vanliga dilemmat: what to wear? Men det löser sig väl. Har förmodligen nån gammal trasa undanstoppad som jag kan rota fram.

Tycker dock lite synd om Maria som måste vakna med mig på söndag morron. Gjorde nämligen ett av de ovärdeligt värdelösa testen som finns på fejsboken: Hur såg du ut när du vaknade i morse?

Katta, samt en tok-ammande Sandra såg ut som My little pöny. Lilla Brorsan såg ut som en get.
Själv ser jag tydligen ut som clownen Pennywise i DET när jag vaknar.
Ligga nån?

3 kommentarer:

Anonym sa...

*fnissar gladeligen som vanligt*

Härligt att hälsa på dig och få sina mungipor uppdragna i en säkert hel knäpp form....
Å duuu jag vet faktiskt att du ser precis ut som Pamela när hon vaknade på South Falk eller vad det nu hette ;-)

Svar... Det kommer naturligtvis att bli en häxa på ankeln. Men feg som jag är börjar med konturerna så får vi se vad som kommer att växa fram hihihi...(Den finns med i ett tidigare inlägg hos mig)

Hoppas ni hade GÖR SKÖJ!! Man behöver lufta pälsen så här på vårkanten.

Kram på dig
Sophie

Emma sa...

Men spela roll hur du ser ut när du vaknar, du är ju snygg kvällen innan så då får du ju ligga ändå ;) Ha så kul ikväll :)

Anonym sa...

Ha ha ha! Skrattar gott åt den synen. Jag skulle dock inte vilja vakna bredvid dig...ehm.
Jag har lite fobi för clowner och detta är väl inte den vänligaste av dem man kan hitta. :P

Tack för ditt engagemang i mitt och min hunds liv.
Det värmer enormt mycket nu. :)
Men det där med prunkande rabatt kunde du skippat... -mutter, mutter-
Själv måste man ju köpa blommor för att få se några. :/
Kram kram :)