söndag, augusti 30, 2009

Vill inte ha grissjuka

Nu har det gått alldeles för lång tid utan att jag kommenterat den fruktade Svininfluensan. (ja förutom när Fredrika var här och snörvlade som värsta griskultingen)

Jag brukar inte vara rädd att jag ska drabbas av diverse sjukdomar, men nu börjar jag känna lite smått panik faktiskt - kommer inte det där satans vaccinet snart?

I mitten på oktober åker jag på en stor mässa i Tyskland under en veckas tid och där kommer man förmodligen i kontakt med tusentals människor som bär på både herr och fru A/H1N1 och jag vill inte bli sjuk!

6 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Hahaha nä fyyyy! Är det där biverkningarna av nassesjukan så tänker jag krypa ner under täcket NU och inte visa mig förens det är över! :D

Jen sa...

Ha ha! Håller med Whattefuck. ;)
Men å andra sidan vet jag inte om vaccinet kommer vara så jäklans bra det heller.
Vilka biverkningar kommer det ge?
Gulp!

Mange B sa...

Ha ha ha, härlig bild, tänker inte fråga mer om den... Men jag tycker att det är lite för mycket hysteri om grissjukan ;-)... Lever man som vanlig så är det nog ingen större risk, ja ja ja, man kan tvätta sig lite oftare bara!

Krya på er

Mange B

Dumper sa...

Du är redan sjuk...MYCKET sjuk...

Jen sa...

Ahh, vad skönt att någon gillar tipsen. :)

Hoppas du har det fint och inte jobbar för mycket nu.
Kram

Jen sa...

Hmm, vart är du!?
Miss you... -snyft-
Hoppas inte du fått grissjukan bara.
:S