måndag, augusti 17, 2009

Jag fixar det nog

Försov mig grovt i morse och sen var måndagen igång. Blev på skitdåligt humör direkt och till råga på allt var det heldagsmöte som jag inte var ett dugg laddad för.

Denna vecka ska vikas åt jobb, jobb och jobb, så förvänta er inga mirakelbloggar från Lakritsfantomen de närmaste dagarna.

Jag önskar så hårt att vi skulle kunna sätta den nya organisationen på jobbet så snart som möjligt så jag slipper sitta på två stolar. Denna "spindelroll" gör att jag i stort sett aldrig kan jobba undan någonting längre och det gör mig fruktansvärt frustrerad.

Men nu har vi en extremsituation på jobbet och jag har lovat dyrt och heligt att hjälpa till att hålla ihop det här så det är väl bara att köra på. Hur som helst så är det angenäma problem vi har och det är fantastiskt kul att arbeta på ett företag som går mot strömmen och bara ökar och ökar.

2 kommentarer:

Mange B sa...

Håll ut fantomen, kanske det ger lite bonus på ett eller annat vis ;-)!

Mange B

Jen sa...

Hoppas verkligen jag med att det blir ordnat snart. :)
Det kanske även är som Mange säger,
att det ger lite bonus tillslut? :P