söndag, augusti 16, 2009

Tarot

Så har man då tagit klivet in i Tarot kortens magiska värld. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men hur som helst så var det skitspännande.
Nog för man kan tolka in saker och ting i korten, precis hur man vill, så har de ändock en betydelse och det är inte för inte de hamnar som de gör.

Hur kul och mysigt som helst har jag i alla fall haft det ikväll och tydligen fick jag riktigt bra kort.
Enda smolket var dock att korten visade alldeles för mycket bebisar. Det var magar hit, barnafödande dit och dop och barn och bebisar och barn...

På måndag ska jag sterilisera mig och köpa kondomer till sonen.

2 kommentarer:

Jen sa...

Ha ha ha! ja du, en liten unge är väl inte helt fel annars!? ;P
Farmor Catti...-tss-

Min mor är inne på det där spåret.
Tarot, drömtydning och stampande bord...
Själv har jag aldrig riktigt fastnat.
Men lite spännande är det allt. :)

Jen sa...

What!? För att titta på Robinson?
Vad är det med våra bröder? :/

Ang orkidén så vill de stå ljust men inte i full sol.
Dvs den starka på sommaren, då blir de lite kinkiga. :)