söndag, augusti 16, 2009

Avslutar med en dagens

Dagens klädsel: Nya favorit mysisarna och T-shirt.

Dagens besök: GILF:arna som gjorde mig sällskap till en film

Dagens skräckscenario: På två hjul genom byn när Madde panikkörde så hon skulle få en bra plats på Bingon.

Dagens känsla: Magont

Dagens projekt: Lite jobb som inte hanns med i fredags.

Dagens roligaste: Hangover. Skitrolig film om en svensexa som spårar ur

Dagens dryck: Kaffe

Dagens sötaste: Sonen som åkte och hämtade filmen hos Blancken

Dagens irritationsmoment: En fluga som terroriserat mig hela dagen. (Vänta bara tills jag hittar min elektriska flugmördare)

Dagens mat: En panikinköpt hamburgare när blodsockret sjunkit nedanför fotknölarna

Dagens låt: Partyversionen av Iko Iko som jag var tvungen att Youtube:a efter att en snutt spelats i filmen.

Listan har jag, utan att genera mig, snott från Jen och nu ska jag natta mig själv och ladda för ett urtråkigt möte som kommer uppta hela morgondagen.

1 kommentar:

Jen sa...

Ha ha ha! Som sagt: En filmkväll kan vi lätt fixa.
Filmen ligger på pluslistan även här. :D