måndag, augusti 03, 2009

Det är över nu

Efter mycket om och men så blir det så att jag tar på mig knytblusen och tantskorna och går iväg och gör ett dagsverke i morron. Dock lite märkligt att man ska behöva dra orden ur Chefens mun för att det ska hända något. Väldigt märkligt till och med, med tanke på att chefer inte brukar ha några som helst problem med att vräka ur sig både det ena och det andra.

Så från och med i morron så jobbar jag så mycket som behövs, men jag tänker inte svara i telefonen om det inte är något akut. Idag var det en människa som messade mig på jobbmobilen trots att denne vet att jag officiellt har semester:

Ursäkta att jag stör men jag får inte tag på NN. Det gäller tidigareläggning av en order från V36 till V33. Skulle det gå? Skulle haft ett svar från er.

Hur jävla dum får man vara!? Jag kunde ju befunnit mig vart som helst på det här förgiftade jordklotet. Denna människa kan icke räkna med silkesvantar när jag är back in business.

Förresten så kan det väl kvitta med den fortsatta semestern just nu för jag har bokat en resa i december. Så de så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

=(

Men vart går resan ?

Kram

Mange B sa...

Gottegris! Vart skall du resa denna gång??