fredag, augusti 07, 2009

Nu är det definitivt slut...nästan

Livet just nu är ganska mañana. Har äntligen tagit årets första dopp och har legat på stranden i två dagar. Två dagar denna vecka har även vikts för arbete, men när jag tänker på extrapengarna det ger så gör det faktiskt inte så mycket.

Idag ska jag väl börja fira av semestern. Om två timmar vankas fotbollsderby och jag målar naglarna och dricker öl. Skulle gärna dricka en himlans massa öl idag, men eftersom jag ska köra till Göteborg i morron bitti så är det bäst att ta det lite lugnt.

Läser lite besviket de dåliga rescensionerna av Madonnas konsert i Helsingfors och håller tummarna för att det blir bättre i morron.

Nu är det dags att lacka färdigt så jag säger på återseende och ha en trevlig helg.

2 kommentarer:

Lena sa...

Ha en trevlig helg! :)

Jen sa...

Oj oj! var du iväg på konserten?
Hur var det ur egna ögon då?
Var hon gammal och sur eller hade hon lite lyster kvar? :)