söndag, april 19, 2009

Trött

Jag är en oduglig bloggerska i dessa dagar.

Jobbar mycket. Är konstant trött.
Drack vin med en gammal vän igår så idag är jag extra trött.

Ska på 3-års kalas och har just fått veta att tösabiten redan har ett Pippi-paraply. Inte en affär öppen idag.
Måste åka ner och köpa godis till det lilla livet så hon får paket i alla fall.

Men först måste jag nog vila lite. Sen ner och hämta Mamma Mia-sjungande brorsdottern som ska få följa med på kalas.

Puh, vad jag är trött.

4 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Låter inte kul på en trött dag, men det kanske får dig piggare att slåss med en 3åring ;)

Hoppas ni får trevligt :)

Jen sa...

Wiie! You´re back! :D
Me so happy!

Trist med tröttheten dock...
lite c-vitaminer kanske?
Eller sömn... :P
Hoppas du hade det fint på kalaset
och inte somnade.
Men vem gör det med en livlig liten unge. ;)
Kram på dig!

Pz2 sa...

Hoppas kalaset var toppen och tårtan var god:)

Jen sa...

Hallå du söta!
Hoppas allt är bra med dig...
Om du skulle ha bloggtorka,
så har jag fixat en utmaning till dig. :P