onsdag, april 22, 2009

Jag ser rött!

Jag blir så djävulusiskt förbannad!
Som förälder tar man på sig ett ansvar att skydda och stötta sina barn i nöd och lust och att sätta dem i främsta rummet för att ge dem en stark grund att stå på.

Men vad gör en del av dessa föräldrar? Dom ljuger, sviker och bedrar på de mest förnedrande sätt som oftast sätter djupa spår i själen på barnen.
Och allt detta gör de för sin egen skull utan en tanke på sina barn. Utan en tanke på att dessa beteenden kan få barnen att aldrig mera lita på en vuxen människa.

Och vad gör då staten för att hjälpa dessa barn? Ja, gäller det pengar så tillsätts en överförmyndare. Men vad gör då denna överförmyndare? Ja inte fan ser denne till barnets bästa när den låter en förälder plocka ut summa efter summa från barnets konto tills det endast återstår 77 öre!!!

Om ni inte sett dagens avsnitt av Uppdrag granskning så gör det nu!
Förbannade jävla kärringar!

1 kommentar:

Pz2 sa...

Tack för att du hittar in till mig:) Å jag lovar att det inte blir några ormar förrens nästa ormresa om ett år och då kan jag varna dig om du vill;)

Har inte sett programmet men tillräkligt med misskötsel från socialens sida i mitt jobb:( Allt för sällan man ser till barnens bästa utan föräldrar ska ha chans efter chans.