torsdag, april 02, 2009

Kökslekar

Jag säger bara: Ikeas inredningsverktyg! Vilken grej!

Har suttit här och fixat och trixat ett bra tag. Har dock inte mätt alla mått riktigt exakt och jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha för grejer till (förhoppningsvis) mitt nya kök, men satan i gatan vad kul det är.

Bonuspappan menar på att allt kommer kosta mig 50 000, men jag menar på att det inte kommer att göra det.
Saatan vad nöjd jag ska vara när jag överbevisar honom. Skitsamma om det skulle bli 49900, bara jag får rätt - hehe.

Natti natti på er hälsningar Slö...nej, jag menar ju Spara

3 kommentarer:

Fröken Källgren sa...

Soul meets igen, jag sitter med samma verktyg =)

Ronny sa...

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.
Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

Sophie sa...

Men Wooow har alltid vetat att du är en tjej med GO i!! Attans va du är duktig!! Sträck på dig och sätt gärna näsan i vädret också!!!!

MMMm helt övertygad qoute - att du kan rita början av alla fina djur som han ritade... inte tveckat en sekund hahahahaha

Ha en skön BRA-DA!!
Dalakram
Sophie