söndag, april 26, 2009

Surtröttocharg

Har suttit och jobbat i stort sett hela jävla dagen och jag får fan inte ihop det i alla fall.
Jag blir så satans trött.

Eller trött, jag är slut, sömnig, grinig, irriterad och hungrig.

Eftersom det känns som jag aldrig kommer att ha tid för att ligga på en badstrand så åker jag och köper en pizza. Sen handlar det nog bara om minuter innan jag somnar.

Man ska inte klaga över arbete i dessa dagar, men nu har det allt varit mycket ett tag. Finns ingen tid över till annat - inte ens på helgerna.
Har inte ens kunnat åka till återvinningsstationen med säckarna som står härute fulla med ogräs och annat skit.
Nu har de stått en vecka och jag misstänker att dom blir kvar en vecka till.

2 kommentarer:

Elin sa...

Vilken fin kommentar jag fick :)
Det lät ju intressant med en Dimoda-affär i Karlstad!
Finns den på stan eller?

Jen sa...

Ha ha! De där säckarna kommer säkert krylla av smådjur och annan skit en vecka till i solen. :P
Men nu kanske du inte har dem ute i solen iofs. ;)

Sur, trött och grinig är bara förnamnet.
Jag gnällde för ett par månader sen på att det inte finns något jobb,
men nu när jag jobbar full tid så gnäller jag på det.
Varför kan man aldrig vara nöjd?
:)