torsdag, april 23, 2009

Insamling

Trött efter en lång arbetsdag så har jag inte så mycket att förtälja er denna torsdag.

Så jag gör så att jag slår ett slag för insamlingen som WTF har startat för att samla in pengar till förmån för Barncancerfonden.

Jag vet att ni är en hel del av mina vänner som är härinne och kikar emellanåt, snälla ni, klicka på länken och ge ett litet bidrag.
Insamlingen är helt seriös och kopplad direkt till Barncancerfonden.

Tänker på alla änglabarn.
Tänker på Vicki och hennes lille Oscar.

Önskar vi kunde rädda dem alla. Så mycket fler levande änglar vi skulle ha här ibland oss då.

3 kommentarer:

Jen sa...

Oh ja! Änglar finns det få av på denna planet. :/
Jag klickar definitivt! :)

Vicki sa...

Fantastiskt bra gjort.
Och tack för att du tänker på alla änglabarn och mig och Oscar. Tack från djupet av mitt hjärta.

Det önskar jag också.
Då skulle det finnas flera levande änglar som du skriver.
Tänk om alla kunde räddas...
tänk om det kunde vara så.
KRAM

Jen sa...

Mmm, det där med att välja rätt känns en aning komplicerat.
Tyvärr blir det till att chansa och bara hoppas på att han slipper lida för vårat val. :/

Inventering är inget vidare...
men sol och mys däremot,
det är något jag definitivt ska njuta av. :)