tisdag, april 07, 2009

Little green men


Om det inte är så att alla människor drabbats av akut magsjuka, eller att Aliens invaderat min TV, så håller fanskapet på att gå sönder.

HV-spelarna är gröna. Färjestad-spelarna är gröna. Martin Timell och söta Björn är gröna. Malin Berghagen är (äntligen) för en gångs skull ful.

Kanske meningen med denna hysteriska övertid som jag jobbat i ett par dagar nu är att jag ska få råd att köpa en ny TV.
Men jag vill inte köpa någon ny TV, jag vill köpa ett kök!

Om det inte är så att WTF vill byta television med mig. Hon har ju en viss förkärlek för små gröna män.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen i klubben. laptop, kyl och bil har givit upp för mig... eller nästan iaf

Witchen sa...

Hahaha.,,. ja du bruden, här får man sig alltid ett gott skratt...Men det är inte din olycka jag skrattar åt utan helt klart hur du beskriver dina gröna invaderare...

Och ja ja ja, jag ska skärpa mig och sluta gnida in min resa!!! Helst nu när du kämpar med kök, tv osv osv..

Men snart få vi iaf äta ÄGG å det vet man ju inte vad det leder till... Hmmm Galstensanfall eller något annat sköj..
Dalakram
S

Lena sa...

Sv: Om jag inte hade slängt bilden så hade jag gärna mailat den till dig. Men du kan ju ta bilden ifrån min blogg. (högerklicka, spara som) :)

Pz2 sa...

Vi har fått bytt alla vitvaror i hela huset de senaste tre åren. Det är inte roligt. MEN...nu är det avlopp...dyrare än ikeakök jag lovar...å det syns inte ens!

Alltid är det nått dyrt hål som ska fyllas när man skulle villa shoppa nåt kul...

bella sa...

haha Inga smurfar där inte.. Antagligen har de fått en släng av shrek-sjukan!

Ja ungefär så! Barn är underbara! :)

Jen sa...

Ha ha ha!
Du kanske behöver en ny tv istället för ett kök? :P
Om inte annt så är det väl som med datorer,
alla elektroniska ting krånglar bara för att de kan. ;)

whatthefuckdotcom sa...

Hahaha, visst älskar jag grönt... men jag tror jag passar ditt erbjudande denna gång ;)