lördag, april 04, 2009

Du är religion

Jag fick lånet. Och efter att ha lekt lite till med planeringsverktyget så är jag nere på 34.554 spänn!

Som ni har förstått så är jag prisjägare nummer ett så nu får jag ta tag i en av mina icke-favorit sysselsättningar: springa runt på byggvaruhus, men det må vara hänt en sånhär gång.
Fan vad jag är nöjd!

Idag är ledig dag och solen kommer säkerligen att skina och det vankas Thåström-konsert till kvällningen. Smolket i glädjebägaren är dock att jag inte hunnit lyssna in mig tillräckligt på nya skivan, men eftersom jag kan de flesta andra texterna så tycker jag att jag kommer undan med det i alla fall.

Så i eftermiddag ska jag dricka drinkar på min terrass och sen kommer Johannes och gör mig lite snygg.
Åååh vilken bra dag det kommer bli.

6 kommentarer:

Kvastis sa...

Goten Morgen ser sköne fraa hahaha,, Att du inte slog vad med den där killen som inte trodde på att du skulle klara köket på xx kronor.... Du har säkert vunnit och fått en slant till ett superduper ny espresso maskin eller något i den stilen...

Hmmm vem är Johannes,, din personliga frisör eller *avis*

Sköt om dig
Dalakramen
Häxväxen

Jen sa...

Åhh vad underbart! Hoppas det var bra och att du hade en fin kväll/natt. :)
Själv kom varken jag eller Bamse iväg. :P
Det är alldeles för struligt nu och jag hinner inte med annt än uppassning på honom. :(
Jag behöver en hundvakt...:)
Men snart förhoppningsvis ska han åtminstonde kuna gå normalt och kanske sluta kissa ner sig så jag kan få mitt gamla trista liv tillbaka.
Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar det! :D

Lena sa...

Gratulerar till lånet och de låga planeringskostnaderna! :)

Hoppas du hade det trevligt på Thåström och fortfarande inte är bakis. Söndag idag.

Vem är johannes? Och vad ska han göra? *nyfiken i en strut*

Emma sa...

Haha, nej jag har inte gått o dött. Men vad ska jag skriva om när jag gör ingenting och lite mer av ingenting på dagarna?:) Börjar bli rätt så rastlös nu kan jag säga, att va arbetslös sucks. Hur är det med dig? Spännande med köket :)

Anonym sa...

Gratulerar till lånet!! Nu har du fått mig till att börja rita på IKEA. Ska under 40 000:- har jag givit mig tusan på.

Pz2 sa...

Byggvaruhus är de näst roligaste affärerna jag vet. Bara Ullared är roligare;)
Vill du inte titta på ormar så ska du inte åka till Öbykulle mellan Sköllersta och Odensbacken i Närke. Där kryllar det av dem så här års...