onsdag, april 22, 2009

Back in business

Varje gång jag varit ute på bus så får jag sån prestationsångest över att jag vill berätta allt skoj som hänt, men att jag inte får till det.
Precis det är det som hänt med mitt lilla blogguppehåll.

Skippade ju Blåkulla i år och for till Stockholm istället. Ingen större skillnad då det dräller av påskkärringar i den staden.

Hann dock med en klippning och färgning av hår på flashig hårsalong. Kanske, kanske har jag suttit på samma stol som Carolina Gynning och kanske, kanske satt Darren Hayes på samma stol som jag igår.

Ljög mig även blå i ansiktet när dörrvakten frågade fröken Lakrits hur mycket hon druckit under påskaftonskvällen: En halv flaska rosé.(som i verkligheten var en halv flaska rosé, drinkar, whisky och en öl)

Gled runt och bara var, tittade på folk och lite konst.

Nu har jag dock legat däckad av nån flunsa ett par dagar, men idag känner jag att livet smyger sig tillbaks till min slitna lekamen. Äntligen smakar kaffet.

Ska ta och röja lite försiktigt härhemma nu. Av någon märklig anledning ser det alltid förjävligt ut här när jag blir sjuk. Förstår inte hur det kan bli så när jag bara sover hela tiden.

Nu ska här aktiveras och sen ska jag nog göra Jen´s lista.

2 kommentarer:

Emma sa...

Ge mig nåt att skriva om då :P

Jen sa...

Ha ha! Du berättar bra nu! :D
Oerhört skojjigt och fängslande.
Jag kan riktigt se hur du strosar runt där lullig och petar på mäns ku-ar.;) -flin-
Nää, skämt å sido.
Gör den där listan nu så blir jag jätte glad. :)