fredag, april 09, 2010

Ta mig till havet

Äntligars, äntligen (som Lika skulle skrivit)

Äntligars, äntligen är det bokat och bestämt att vi åker ner till Falkenberg i år och denna gången ska vi bo i Moderns stuga. Äntligars, äntligen så är den ledig en vecka som jag har semester.

Var aldrig nere förra året, men i år är det alltså dags igen. Har lovat sonen att få ta med en kompis, dock ska jag vara med och godkänna så det inte blir för härjigt.

Helst av allt skulle jag också vilja ha med mig en kompis, men vem vill åka med och sällskapa med mig och två små tonårskillar?

Hur som helst så ska mina lungor nu äntligen få andas havsluft igen. Jag ska sitta i sanddynerna, plugga in bra musik i öronen, ta en öl och bara titta ut över havet.
Underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!
SÄG SÄG SÄG ATT JAG ÅXÅ ÄR LEDIG NÄR STUGAN ÄR BOKAD och att du vill åka med mej förstås...

Anonym sa...

Jag känner mig också manad...men vi är ju så många...kombinationen två tonårskillar och mina tjejer på 15 och 11 kanske inte är så lyckad...eller? Underbart att du sprudlar Catti! Kram Anna Panna