fredag, april 16, 2010

Ständigt fula kalsonger

Har jobbat idag efter mina två sjukdagar. Har fortfarande lite ont i halsen, men jag tror nog bara att det är träningsvärk på grund av den där enorma dubbelhakan jag släpar omkring på.
Hur som helst flöt dagen på, om än något märklig, plus ett riktigt positivt besked som faktiskt visar på att allt mitt slit har lönat sig.

Shoppingtur till Ikea för lite inköp till Fadern. Mest grejer som han ännu inte vet att han behöver. Hade sällskap av gulligaste Lillsvägerskan som är så söt så hon fick en fin komplimang av kassatjejen på Systembolaget.

Väl hemma runt 22-tiden. Sonen är arg för att han inte kan skicka sms. Sätter mig direkt vid datorn och tankar kortet. 20 minuter senare är han rasande för att han återigen inte har några snygga kalsonger.

Jag däckar

1 kommentar:

Jen sa...

Ha ha ha! "Träningsvärk av dubbelhakan"! Oavsett hur pissiga dagar jag har och hur mycket motgång jag än möter så får det mig alltid att le när jag trippar in hos dig. :D
Tack!