tisdag, april 06, 2010

Fy på mig

Precis som alla andra så är jag en frekvent besökare på Facebook.
Jag har några album med bilder som jag tycker är okej att visa, inget som är alltför privat.

Häromdagen var det en kompis till Sonen som addade mig. Helst vill jag inte lägga till Sonens vänner, men alla andra gör ju sånt så okej, Albin fick bli min vän.

Nu har dock denna gossen skvallrat till Sonen om bilderna jag lagt ut på honom så något generad (inte arg för en gångs skull) med blossande kinder så dyker Sonen ut ur sitt rum och kräver att bilderna ska bort.

Skamset tar jag bort bilderna. Sonen är ju snart 14 och jag tycker faktiskt att han får bestämma, även om jag helst behållt dem; det man inte vet...men nu vet han.

Fy, jag skäms lite nu. Men på min blogg är det (än så länge) jag som bestämmer

2 kommentarer:

Emma sa...

Nej du har rätt, det är den bodyn hon fick av er. Den passar perfekt nu :)

Jen sa...

Ha ha! Ja, jag bad min sambo ta bort en bild på mig för ett tag sen.
(vilket inte är ofta jag ber om...då jag helt enkelt i vanliga fall inte bryr mig om hur jag ser ut)
Men denna bilen var tagen någon gång på fyllan, för ett par år sedan, där ögonen gick i kors och jag i princip satt och dreglade.
Det blev helt enkelt för mycket. :0
Nackdelen var att alla mina vänner och hela min familj redan hunnit se bilden innan jag såg den.
Så nu får jag ändå höra ett asgarv vart jag än vänder mig....
:P