torsdag, april 29, 2010

Hit och dit och runt en liten bit

Knasar runt och micklar med det mesta just nu därav nada bloggning.
Omorganisation på jobbet. Blir mycket bra för min del, och till slut tror och hoppas jag det blir superbra för helheten också.
Men det är lite tråkigt när inte alla är på samma linje, det går inte att sitta på flera stolar hur länge som helst, men det är lyckligtvis inte mitt problem att lösa.

Så, återigen, kretsar det mesta just nu kring jobb, men denna gång i en positiv riktning. Almanackan snart fullbokad med kundaktiviteter, kurser och besök. Största oron just nu är dock att jag inte kommer få någon lucka för att åka till Barcelona. Jag vill ju så gärna.

Nu ska jag ta ett litet morronskutt in i duschen och sen iväg till jobbet.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Pz2 sa...

Hoppas allt på jobbet blir toppen för dig när all omorganisation är klar. Fin bild på dig =O)